czwartek, 7 listopada 2013

Pasmanteryjny rajd - odsłona druga

Pin It
Dziś zapraszam Was do kolejnej warszawskiej pasmanterii. Relacje z poprzedniej znajdziecie tutaj.

Ostatnio szukałam surowca do torby, którą cały czas robię... I przypadkiem trafiłam na pasmanterię BOCIAN. Najpierw znalazłam ją w wersji internetowej, ale kiedy spojrzałam na adres i stwierdziłam, że jest niedaleko mnie, postanowiłam odwiedzić ją osobiście. 


BOCIAN "osiadł" w Galerii Mokotów. Oprócz standardowego wyposażenia znajdziecie w nim bardzo duży wybór motków HOOOKED ZPAGETTI - o różnych wzorach i kolorach. Poza tym, panie obsługujące pasmanterię są bardzo pomocne. 

A teraz garść przydatnych informacji o tej pasmanterii

Galeria Mokotów I piętro

ul. Wołoska 12, Warszawa

Godziny otwarcia: poniedziałek - sobota 10.00 - 22.00, niedziela 10.00 - 21.00.





Jeśli byliście już w tej pasmanterii, czekam na Wasze komentarze i opinie.

Pozdrawiam!

2 komentarze:

Snowinmay pisze...

Byłam i lubię, chociaż cenowo czasem odbiegają od moich możliwości. Przy drobnych zakupach są świetni, ale kiedy robi się coś większego, a budżet jest ograniczony, to trzeba się rozglądać gdzie indziej...

Unknown pisze...

Tak, Snowinmay, masz rację, że wiele artykułów w innych pasmanteriach można kupić taniej. W Bocianie akurat mają duży wybór Zpagetti, a kiedy idę po tą włóczkę, z reguły kupuję od razu kilka innych potrzebnych rzeczy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...