środa, 8 maja 2013

Dziękuję

Pin It

Beatko, dziękuję bardzo za Twoje wyróżnienie!


Dzięki niemu wiem, że to, co robię, podoba się innym, inspiruje (obie strony!) i pozwala budować kontakty z pozytywnie zakręconymi ludźmi.




Z radością będę śledziła kolejne nominacje:-)

..................................................................

Czas na moje odpowiedzi do ankiety:


1) Do jakiego miejsca chętnie wracasz wspomnieniami?

Na wieś, gdzie w dzieciństwie spędzałam wakacje


2) Co najbardziej cenisz w ludziach?


Szczerość


3) Jakie jest Twoje hobby?


Własnoręczne przygotowywanie prezentów dla najbliższych. O Świętach

 Bożego Narodzenia potrafię myśleć już w wakacje.


4) W jaki sposób lubisz spędzać wolny czas?


Jeżdżąc na rowerze


5) Co lub kto dodaje Ci skrzydeł?


Każdy zrobiony przeze mnie prezent, który podoba się obdarowanemu


6) Czy potrafisz się śmiać z siebie?


Tej sztuki uczę się cały czas.


7) Gdzie zamierzasz się wybrać w kolejną podróż?


Do Rosji. Koleją Transsyberyjską


8) Co w życiu jest dla Ciebie najważniejsze?


Mieć kilkoro przyjaciół, na których zawsze można liczyć


9) Jaką kuchnię preferujesz?


Lubię potrawy z prostych składników, które po 
skomponowaniu pozytywnie  

zaskakują smakiem i wyglądem.


10) Jaką książkę możesz mi polecić do przeczytania?


Coś z literatury faktu/reportażu. Polecam książki Ryszarda Kapuścińskiego, 

które  niesamowicie działają na wyobraźnię.


11) Czego nie lubisz robić?


Sprzątać po innych osobach



7 faktów o mnie?


1. Duszą towarzystwa to ja nie jestem;)


2. Uwielbiam długie spacery poza miastem.


3. Nie jestem typem "chomika". Nie lubię mieć zbyt wielu rzeczy wokół siebie.


4. Lubię być w ruchu.


5. Nie miewam problemów ze spakowaniem najważniejszych rzeczy na

wycieczkę.


6. Kocham dobre zupy!


7. Nie wiem skąd, ale mam sentyment do Rosji. 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...