niedziela, 8 września 2013

Podziękowanie

Pin It Jolu, bardzo serdecznie dziękuję Ci za wyróżnienie dla mojego bloga. To kolejny sygnał dla mnie, że to, co robię, podoba się nie tylko mnie :)

Pozdrawiam!



Blog, który ja chciałabym wyróżnić to: http://zdolnosc-tworzenia.blogspot.com/

I kolejne 7 faktów o mnie:

- uwielbiam tulipany i nie kryję się z tym ;)
- ogromną radość sprawia mi dzielenie się z innymi moimi pasjami
- jednym z moich największych rękodzielniczych marzeń jest wykonanie domku dla lalek z kompletnym wnętrzem
- lubię jeździć na rowerze
- nie wyobrażam sobie życia bez zup
- nie przepadam (to mało powiedziane!) za zimą
- żyję bez telewizora




3 komentarze:

after better pisze...

Monika! gratuluję!!!! bardzo się cieszę:)

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo, Beatko :)

Zdolność-tworzenia pisze...

Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie. Jak miło, że mimo totalnego zastoju mnie docenia.
Dołączam Twój blog do moich stałych "oglądaczy".
Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...