sobota, 12 lipca 2014

Szkatułka w prezencie

Pin It
Ostatnio kupiłam wielką drewnianą skrzynię....niestety nie mam jej zdjęcia w stanie surowym :( 
Mogę tylko powiedzieć, że drewno było jasnej barwy...

...i postanowiłam udać się do Beatki - mistrzyni z bloga Hungry for ideas, która, jak wszystkim, co ozdabia, czy odnawia - zajęła się nią bardzo troskliwie.... :) 



...wyrównała, wymalowała, nawet przyozdobiła koronką....



....a wieko przepięknie udekorowała techniką decoupage...



...ale to nie koniec niespodzianek! Otwieram skrzynię, a w środku...



Dziękuję, Beatko! 

Skrzynia przez chwilę bezpańsko stała w moim pokoju, ale szybko znalazła swoje przeznaczenie.
Ponieważ jest prześliczna, idealnie nadaje się jako skarbiec dla moich szyciowych klejnotów, których jest coraz więcej i więcej...


i więcej... :)




Od tej pory wszystkie one będą w jednym miejscu i nie będę musiała biegać i szukać niczego po całym pokoju :)

Na koniec okazało się, że mam dla niej idealne miejsce w pokoju! 


Dzięki temu, że skrzynia idealnie wpasowała się w półkę, nie będzie się może aż tak kurzyć :)



jeszcze raz dziękuję i życzę sobie skromnie jeszcze wielu tak pięknych prezentów ;)

Pozdrawiam

Monika

4 komentarze:

Gonseczka- Basia pisze...

Ładna skrzyneczka :) idealna na różne skarby

Unknown pisze...

Prawda? :)

after better pisze...

Świetnie ją wykorzystałaś:) Brawo!!!

Unknown pisze...

Dzięki! Mam nadzieję, że z czasem będzie wykorzystana jeszcze lepiej, kiedy będę miała więcej akcesoriów do schowania :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...