piątek, 24 października 2014

Reksio z filcu

Pin It Któż z nas nie pamięta kochanego Reksia z telewizyjnego ekranu? Wiedzieliście, że ten zacny piesek ma nawet swój pomnik w Bielsku-Białej :)






A ja się jakiś czas temu zakochałam w pieskach rasy Jack Russel Terrier i wydaje mi się, że Reksio to ich potomek :)


Zainspirowana jednym i drugim postanowiłam uczynić Reksia - terriera z filcu. Sięgnęłam po igłę i nitkę, zajęło mi to chwilę i żałuję, że nie dostałam jasnobrązowej tkaniny, ale udało się! :)

... obowiązkowo apaszka na chłodne wieczorne spacery...



Teraz pora wyprowadzić pupila na spacer :) 


Pozdrawiam

Monika

5 komentarzy:

witaminka pisze...

fajne Reksie, tan żywy psiaczek najpiękniejszy :)

Pysia Pysiowata pisze...

Śliczne pieski. I ten filcowy Reksio uroczy, i Jack Russel Terrier też :).

Anielique pisze...

Uroczy cudak :)

Unknown pisze...

słodziak :)

Unknown pisze...

Marzy mi się, że kiedyś Jack Russel Terrier będzie w moim domu naprawdę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...