piątek, 19 grudnia 2014

Zakwitły piwonie

Pin It
Witajcie,

ostatnio w moim blogowym ogródku stał się cud i w porze kiedy powinna przyjść zima, zakwitły piwonie :)

Najpierw jedna...







a potem to już poszło jak z płatka :)


i powstały trzy za jednym zamachem :)




Piwonie powstały jako prezent dla Mamy, o którym pisałam Wam wcześniej. Są to kwiaty na styropianowych kulach, wykonane techniką zwaną "karczochem", ponieważ gotowe wyglądają podobnie jak to warzywo.

Zobaczcie sami:



Żeby piwonie wyglądały bardziej na kwiaty a nie na świąteczne bombki, ścięłam kule styropianowe u dołu, tak, że mają równą podstawę. Na podstawę nakleiłam koło wycięte z zielonego filcu, żeby zakryć styropian.

Piotrek przygotował gałęzie i wstawił druciki w liście, żeby ładnie się prezentowały.

Przydało się również hoooked zpagetti, którym owinęłam patyki i z którego wyszydełkowałam kwiatom liście.

A oto cały bukiet:




Trochę się napracowałam, ale było warto zobaczyć uśmiech na twarzy Mamy i wiosnę w pokoju. A ta prawdziwa już niedługo! :)

Pozdrawiam

Monika

5 komentarzy:

Fashion designer Atelier Iwakki pisze...

Są piękne, widać dużo pracy przy tym było :)

Unknown pisze...

Było...pół dnia siedzenia bez przerwy, ale było warto :) Dziękuję!

Gosia pisze...

Śliczne :)

Unknown pisze...

Dziękuję!

Aro pisze...

Przepiękne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...