poniedziałek, 10 lutego 2014

Miś w pościeli

Pin It
Śnieg już za oknem stopniał, ale mój Misiek woli poczekać na prawdziwą wiosnę, bo nie wierzy jeszcze, że już koniec zimy. Żeby się nie przeziębił, kiedy pogoda zdradliwa, uszyłam dla niego pościel - śpiworek i poduszeczkę. W planach mam jeszcze dużą poduszkę, żeby Misiowi było miękko i wygodnie :)







Pościel uszyłam na mojej nowej maszynie do szycia, ze starego sztruksowego płaszcza, który dostałam od Beatki. Zeszyłam go sztruksem do wewnątrz, tak, że po zewnętrznej stronie widać poszewkę. Poduszeczkę dodatkowo wypełniłam w środku. Końce brzegów zeszyłam ręcznie. 






Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy:

after better pisze...

Cudne:) sama bym się przytuliła do tej podusi.

Unknown pisze...

Poczekaj Beatka aż uszyję Misiowi tą większą poduszkę, bo możecie się razem nie zmieścić na tym małym jaśku ;)

MamaKinga pisze...

Zapraszam do mnie po nominację:) http://dzieckowprzedszkolumamatworzy.blogspot.com/2014/02/liebster-blog.html

Doti pisze...

Misiu musi mieć wspaniałe sny w tak pięknej pościeli:) Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Bardzo Ci dziękuję za tak miłe wyróżnienie! Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Oooo tak! Chwalił mi się, że spał jak nowo narodzony! ;) ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...