czwartek, 22 stycznia 2015

Filcowe etui na dysk zewnętrzny lub telefon komórkowy

Pin It Witajcie kochani,

dziwna jesienno-zimowa pogoda niestety nas nie opuszcza. Prawdziwa zima jakoś nie chce przyjść...
Niektórzy zaczęli już ferie, inni na nie czekają. I jednym, i drugim życzę miłego odpoczynku. Najlepiej aktywnego :) Szczególnie polecam wszelkie sporty dla rąk: szydełkowanie, druty, czy szycie maszynowe.
Chciałabym Wam przedstawić ciekawy sposób na spędzenie zimowego popołudnia, czyli uszycie etui na telefon lub dysk zewnętrzny.

W moim przypadku był to dysk z oddzielnym kablem USB, którego nie miałam gdzie schować. Postanowiłam więc uszyć dla niego na maszynie zimowe wdzianko. Taki ochraniacz możecie oczywiście z powodzeniem uszyć ręcznie. Ja przy okazji przewietrzyłam maszynę do szycia :)

A oto efekt:




Moje etui ma typowo "dziewczęcy" charakter. A to dlatego, że akurat takie materiały miałam na składzie. Robiłam je dla samej siebie, więc sprzeciwu nie wnoszę :) Ale oczywiście kolor filcu i ewentualnych dodatków możecie dobrać w zależności od gustu :)

Etui ma dwie kieszenie. Mniejszą, w której jest kabelek i większą, w której jest sprzęt.


Dla łatwości zamykania, wstawiłam kawałek rzepa. Byłby biały gdyby nie deszcz padający za oknem i zniechęcający mnie do wyprawy do pasmanterii :) Niezależnie od koloru, zapina się idealnie :)



Podoba się Wam? No to do dzieła! Niech w ruch pójdą telefony, aparaty fotograficzne, dyski, tablety i co tam jeszcze macie. Pamiętajcie, robiąc wykrój, żeby zostawić zapas miejsca w kieszeniach!

Pozdrawiam

              Monika


5 komentarzy:

Mgiełka Ściegiem do celu pisze...

Świetny pomysł, łatwy i szybki. Mam trochę takich rzeczy które by trzeba by było ochronić :)

Unknown pisze...

No to do dzieła! :)

Monih pisze...

Super prezentują się takie pokrowce, fajna sprawa że łatwo się je robi a same one dobrze chronią telefon. Wasz wygląda super pozytywnie. Sama już zrobiłam kilka z motywami i jakoś się trzymają. Choć przyznam że daleko mi jeszcze do perfekcyjnego wyglądu. Od siebie dodam kilka pomysłów na ciekawe wzory jakie też można zrobić samemu http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-filcowe-etui-na-telefon/ - osobiście mi się najbardziej podoba potwór tylko trzeb go zrobić znacznie ładniej niż jest to pokazane. A ktoś może doradzić jak obszyć ładniej boki?

Unknown pisze...

Bardzo ładne etui są u Ciebie! :) Ja akurat moje obszywałam na maszynie do szycia, nie wyszło zbyt równo, ale co tam :) polecam spróbować! Pozdrawiam

Adrian Moczyński pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...