sobota, 18 maja 2013

Dzień Matki tuż tuż...

Pin It
Do tego szczególnego dnia został tylko tydzień. Jeśli nie wiecie, czym obdarować najukochańszą na świecie osobę, zachęcam do wykonania szydełkowego tulipana. Zrobiony jest wyłącznie z półsłupków, więc poradzi sobie z nim nawet początkująca osoba.

Może to być jeden kwiatek, a może być cały bukiet. Kolorystyka zależy od Waszej fantazji (i zasobów włóczki:-)

Przedstawiam Wam mojego pierwszego tulipana:



Pomysł zaczerpnęłam z bloga Wiki: http://fascinata.blox.pl/html Tam też znajdziecie szczegółowy opis.

Mała modyfikacja:

listka nie przyszywałam, ale kończąc go, zostawiłam dłuższą nitkę. Owinęłam ją, a na koniec zawiązałam dookoła łodyżki. Końcówkę przeciągnęłam pod włóczką. Nie obrębiałam listka. Może następnym razem...

Zapraszam do tworzenia!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...