wtorek, 24 czerwca 2014

Groszkowe gąsienice

Pin It
Skarpety z palcami mają chyba już za sobą okres swojej popularności, dlatego tak trudno je dziś dostać... 

Niemniej jednak, są jeszcze sklepy, które je sprzedają. I całe szczęście :) bo wykonanie zabawki z takiej skarpety nie jest czasochłonne, a dla dzieci jest źródłem radości i pomysłem na super zabawę. 

Zwłaszcza, gdy do środka skarpet wsypiemy między wypełniacz kulki grochu....





Skarpety sprzedawane są w parach, więc nie ma problemu, żeby zrobić dwie identyczne gąsienice dla dwojga maluchów. 

Ja tym razem dokupiłam fioletowe, a bliźniaki dwóch pozostałych kolorów możecie oglądać tutaj

W zależności od tego, czy mają to być zabawki dla małych, czy trochę większych dzieciaczków, możecie elementy twarzy wyszyć ręcznie z wełny lub kupić gotowe. 


Zaletą gotowych oczu, które ja przyszyłam jest to, że kiedy gąsienica jest w ruchu, a oczy poruszają się, wydają dźwięk jak grzechotka. 

Podobną gąsienicę można też zrobić z kolorowych rajstop, więc zapraszam do zabawy!

Tutaj znajdziecie mój przepis na gąsienicę. 



Pozdrawiam

Monika

9 komentarzy:

after better pisze...

Są cudne :) Sama bym się pobawiła.

Unknown pisze...

Skaczą, grzechoczą i są miękkie, więc jak najbardziej zapraszam :)

Zdolność-tworzenia pisze...

Przezabawne.

Unknown pisze...

Zabawa gwarantowana - dla małych i trochę większych dzieci :)

Unknown pisze...

alesz czaderskie!! chyba przekopię moją półkę ze skarpetkami, a nóż się tam coś znajdzie.. !:)
pozdrawiam!

Unknown pisze...

Jak najbardziej - zachęcam i polecam :) Pozdrawiam serdecznie!!

Doti pisze...

Jaki świetny pomysł! Takie kolorowe słodziaki urzekną nie jedno dziecięce serduszko:) Pozdrawiam ciepło!

blogerzaby pisze...

Rewelacyjny pomysł i ekstra wykonanie :D Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam również!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...